15 Δεκ 2010

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΖΑΠΠΕΙΟΥ ΣΤΙΣ 15/12/2010 και ΠΟΡΕΙΑ

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η σημερινή συγκέντρωση των πολυτέκνων στο Ζάππειο Μέγαρο παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Στη συγκέντρωση παραβρέθηκαν οι βουλευτές κ. Ροντούλης και κ. Κριτσωτάκης. Τους συγκεντρωθέντες ενημέρωσε ο DSC00994_resize Πρόεδρος της ΑΣΠΕ κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον προτεινόμενο από το Υπ. Υγείας διαχωρισμό των πολυμελών οικογενειών σε πολύτεκνες και μη πολύτεκνες με βασικό κριτήριο το οικογενειακό εισόδημα. Κατόπιν διάβασε σχετικό ψήφισμα το οποίο εγκρίθηκε ομόφωνα δια βοής και αποφασίσθηκε να επιδοθεί στο Πρόεδρο της Βουλής, στους αρμόδιους Υπουργούς, στους Αρχηγούς των κοινοβουλευτικών κομμάτων, στους βουλευτές και στα ΜΜΕ.

Ακολούθησε πορεία δια της οδού ΑμαλίαDSC00993_resizeς μέχρι το Μέγαρο της Βουλής με πανώ και συνθήματα. Στην αρχή της πορείας ήταν μητέρες με τα μωρά τους. Πρέπει να σημειωθεί και η συμμετοχή πολυτέκνων από την επαρχία οι οποίοι προσήλθαν με πούλμαν.

Όταν η πορεία έφθασε μπροστά στη Βουλή επταμελής αντιπροσωπεία των Πολυτέκνων επισκέφθηκε τον Πρόεδρο της Βουλής και του επέδωσε το ψήφισμα. Οι πολύτεκνοι περέμειναν μπροστά στη Βουλή περισσότερο από μισή ώρα φωναζοντας σχετικά συνθήματα.


Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α

ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ

ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΖΑΠΠΕΙΟΥ ΣΤΙΣ 15/12/2010

________________________

Ύστερα από πρόσκληση του Γενικού Συμβουλίου της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ), που έχει στη δύναμή της 102 Συλλόγους πολυτέκνων και εκπροσωπεί Πανελλαδικά πάνω από 180.000 πολύτεκνες οικογένειες, ενόψει της επιχειρούμενης προαποφασισμένης και αναιτιολόγητης κατάργησης και φαλκίδευσης  όλων των διατάξεων  υπέρ των πολύτεκνων οικογενειών, αλλά και του θεσμού της οικογένειας γενικότερα,

οι συμμετέχοντες στη σημερινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας πολύτεκνοι αποφασίσαμε ομόφωνα την σύνταξη του παρόντος ψηφίσματος, με το οποίο

ΖΗΤΑΜΕ

1. Άμεση απόσυρση των επίμαχων άρθρων 42, 43 και 44 του Κεφαλαίου 5 «Οικογενειακά επιδόματα σε πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες» του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υγείας «Διορθωτικές αλλαγές στο σύστημα Υγείας και άλλες διατάξεις».

Θεωρούμε παντελώς αστήρικτη, αυθαίρετη και υποβολιμαία τη διάκριση και το διαχωρισμό των πολυτέκνων στους άνω των 40.000 € και στους κάτω των 40.000 € και την απονομή της ιδιότητας του πολυτέκνου με βάση αυτό τον εισοδηματικό διαχωρισμό κατά παράβαση του ισχύοντος Συντάγματος, των αποφάσεων του Σ.τ.Ε., αλλά και κάθε έννοιας δικαίου και νομιμότητας.

Παρομοίως θεωρούμε απαράδεκτη την οποιαδήποτε καθιέρωση εισοδηματικών κριτηρίων για:

· τη χορήγηση του επιδόματος και της σύνταξης στην πολύτεκνη μητέρα, καθώς και του επιδόματος 3ου παιδιού, δεδομένου ότι το μέτρο αυτό καθιερώθηκε ως δημογραφικό κίνητρο για να ενθαρρυνθούν νέα ζευγάρια στην απόκτηση περισσότερων παιδιών, αφού όλοι αναγνωρίζουν την εφιαλτική κατάσταση γήρανσης της πληθυσμού και υπογεννητικότητας. Η Ελλάδα έχει καταντήσει να είναι η 3η περισσότερο γερασμένη χώρα στον κόσμο! Η θέσπιση εισοδηματικών κριτηρίων για τη χορήγηση και της σύνταξης στην πολύτεκνη μητέρα, όπως γνωρίζει και δήλωσε ο Συνταγματολόγος Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έχει κριθεί με την 1095/2001 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (και πληθώρας αποφάσεων του ίδιου Δικαστηρίου έως σήμερα) ως αντισυνταγματική, αλλά και όλων των Διοικητικών Πρωτοδικείων και Εφετείων της χώρας.

· τη χορήγηση της εφάπαξ παροχής των 2.000 ευρώ που καταβάλλεται για τη γέννηση του 3ου και κάθε επόμενου τέκνου.

· τη συμμετοχή στην ειδική κατηγορία του 20% των πολυτέκνων και των τέκνων πολυτέκνων, αλλά και του 10% των τριτέκνων, στις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ!!!

· τη συμμετοχή στις προσλήψεις για τη μερική απασχόληση ΜΟΝΟΝ των πολυτέκνων, των τέκνων πολυτέκνων και τριτέκνων.

· ειδικώς και μόνον για τους πολυτέκνους, τα τέκνα πολυτέκνων και τους τριτέκνους, τη συμμετοχή τους στις προσλήψεις του Ν. 2643¤1998 (ΑΜΕΑ, Πολυτέκνους, Εθνικής Αντίστασης, Αναπήρων πολέμου κ.λπ.)!!!

· τις μεταθέσεις των τριτέκνων δημοσίων υπαλλήλων!!!

2. Να σεβαστεί η Κυβέρνηση και ειδικά ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης τις αποφάσεις του ΣτΕ και όλων των Διοικητικών Δικαστηρίων της χώρας.

3. Να καταργηθούν και σε κάθε περίπτωση να τροποποιηθούν όλες οι διατάξεις που έχει ψηφίσει η Κυβέρνηση με τις οποίες εξομοιώνει τους πολυτέκνους με τους αγάμους, όπως έχει πράξει αυτό με το όριο απαλλαγής στο φόρο ακίνητης περιουσίας, με τις περικοπές των μισθών και των συντάξεων, με την κατάργηση των δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα, αγνοώντας προκλητικά τον αριθμό των παιδιών κάθε οικογένειας.

4. Να σταματήσει η απαράδεκτη και αντισυνταγματική φορολόγηση των πολυτέκνων με 4 και άνω προστατευόμενα τέκνα.

5. Να εφαρμοσθεί ο Νόμος 3255/2004 περί διορισμού των εκπαιδευτικών πολυτέκνων χωρίς τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ (που ήταν ένα αποτελεσματικό δημογραφικό κίνητρο και έφερε νέες γεννήσεις) καθώς και ο Νόμος περί των μετεγγραφών των πολυτέκνων και των τέκνων τους. Να καταργηθεί η διάταξη που μετέφερε στο λεκανοπέδιο της Αττικής τη Χαλκίδα, και τις Σέρρες στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να πλήξει τις μετεγγραφές των πολυτέκνων.

6. Να ληφθούν συγκεκριμένα και αποτελεσματικά μέτρα προκειμένου να τεθεί φρένο στο δημογραφικό κατήφορο για να μην καταντήσουμε οι Έλληνες μια ασήμαντη μειοψηφία γερόντων μέσα στη χώρα μας.

7. Συμμετοχή της ΑΣΠΕ στη διαμόρφωση πολιτικών που θα στηρίζουν την οικογένεια και θα ανατρέπουν την επερχόμενη δημογραφική κατάρρευση.

Το ψήφισμα αυτό να επιδοθεί στον Πρόεδρο της Βουλής, στους αρμόδιους Υπουργούς, στους Αρχηγούς των κοινοβουλευτικών κομμάτων, στους βουλευτές και στα ΜΜΕ.

Η σιωπηρή "μεταφορά" του ελληνικού κρατικού χρέους

Η σιωπηρή "μεταφορά" του ελληνικού κρατικού χρέους

Η κυβέρνηση της τρόικας με την υπογραφή του μνημονίου ανταλλάσει το απεχθές χρέος 35 ετών με υποθηκευμένο χρέος προς την τρόικα, άρα αδιαπραγμάτευτο. Ήδη ετοιμάζεται να πάρει άλλα 110 δις το 2012 και δε θα σταματήσουν μέχρι να ολοκληρώσουν τη καταστροφή υποθηκεύοντας την Ελλάδα στη Τρόικα για 450 Δις. Το πρόγραμμα εκταμίευσης των δόσεων του τροϊκανού δανείου των € 110 δις, είναι με τέτοιο τρόπο διαρθρωμένο, ώστε να χρησιμεύει κυρίως στην αναχρηματοδότηση ομολόγων που λήγουν.Δηλαδή, το δημόσιο παίρνει λεφτά από την τρόικα, (και σε αντιστάθμισμα εφαρμόζει το Μνημόνιο, τη μεγαλύτερη επιχείρηση εκθεμελίωσης εργασιακών και γενικότερα κοινωνικών δικαιωμάτων προς όφελος του κεφαλαίου, που έχει γνωρίσει ποτέ η χώρα), μόνο και μόνο για να αποπληρώσει τους πιστωτές του, (δηλαδή το εγχώριο και διεθνές χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο), για το απεχθές χρέος 35 ετών.

«Ανοίξτε τα βιβλία του δημόσιου χρέους»

Οι τρεις όροι για να χαρακτηριστεί απεχθές ένα χρέος είναι: Πρώτον, να έχει συναφθεί χωρίς τη συγκατάθεση του έθνους. Δεύτερον, τα ποσά που εισέρευσαν από το δάνειο να σπαταλήθηκαν με τρόπο που αντιβαίνει στα συμφέροντα του έθνους και, τρίτον, ο πιστωτής να ήταν ενήμερος των παραπάνω.

Άμεσα πρέπει να συγκροτηθεί Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου με προσωπικότητες αναγνωρισμένου κύρους και εμπειρίας. Η συμβουλή μου είναι μία: Ανοίξτε τα βιβλία! Εξετάστε με διαφανείς διαδικασίες και την παρουσία της κοινωνίας όλες τις κρατικές συμβάσεις –από τις πιο μεγάλες, όπως για παράδειγμα των πρόσφατων Ολυμπιακών Αγώνων, μέχρι τις πιο μικρές– και βρείτε ποιο μέρος του χρέους είναι προϊόν διαφθοράς, επομένως παράνομο και απεχθές κατά τη διεθνή νομική ορολογία, και αρνηθείτε το!

Ο Ερίκ Τουσέν δεν μιλάει στη βάση υποθέσεων. Έχοντας ενεργή συμμετοχή στην Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου που συγκρότησε ο πρόεδρος του Ισημερινού Ραφαέλ Κορέα πριν από τρία χρόνια, μεταφέρει την πολύτιμη εμπειρία του από τις καθ’ όλα νόμιμες μεθόδους που χρησιμοποίησε ο πρόεδρος του Ισημερινού για να απαλλαγεί από ένα μεγάλο μέρος του δημόσιου χρέους. Μέχρι και τη δευτερογενή αγορά χρησιμοποίησε ο Κορέα με τις κατάλληλες κινήσεις για να μειώσει το δημόσιο χρέος. Υπήρχε όμως πολιτική βούληση, όχι άνευ όρων παράδοση στους ξένους πιστωτές και διαπόμπευση της χώρας, όπως στην Ελλάδα!

Στα τέλη του 2006 ο Ραφαέλ Κορέα κέρδισε τις προεδρικές εκλογές με βασική του εξαγγελία να τερματιστεί η απαράδεκτη κατάσταση με το εξωτερικό χρέος που απομυζούσε τους σπουδαιότερους πόρους της οικονομίας. Τον Ιούλιο του 2007 δημιούργησε με προεδρικό διάταγμα μια Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του δημόσιου χρέους – εγχώριου και διεθνούς. Η έρευνα αφορούσε 30 ολόκληρα χρόνια από το 1976 μέχρι το 2006.

εξετάσαμε τη νομιμότητα κάθε σύμβασης και των επιμέρους όρων της, τη συμβατότητά τους με το σύνταγμα της χώρας, το διεθνές δίκαιο και επίσης με το συμφέρον του έθνους. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε σε συγκεκριμένες οικονομικές συμβάσεις έργων ασυνήθιστα μεγάλων διαστάσεων για τα μέτρα του Ισημερινού, όπως π.χ. μεγάλα φράγματα. Εξετάσαμε ακόμη και τους όρους των εμπορικών πιστώσεων που χορήγησαν στον Ισημερινό χώρες όπως η Γερμανία, με απώτερο στόχο να αγοραστούν γερμανικά προϊόντα για να ενισχυθούν οι γερμανικές εξαγωγές. Είναι δάνεια που δίνονται με σκοπό να υποστηριχθεί η αγορά προϊόντων αιχμής, όπως π.χ. της Siemens. Καθήκον μας ήταν να ελέγξουμε τις τιμές με τις οποίες αγοράστηκε ο εξοπλισμός της Siemens, κατά πόσο δηλαδή η τιμή ανταποκρινόταν στην ποιότητα. Κι αυτό γιατί σε πλήθος περιπτώσεων που εμπλέκονταν πολυεθνικές εταιρείες βρήκαμε ακραία φαινόμενα διαφθοράς. Αναφέρομαι, για παράδειγμα, σε κρατικές αγορές που δεν είχαν καμιά σχέση με τις ανάγκες της χώρας, αλλά αποτελούσαν αφορμές για να δοθούν μίζες.

Φυσικά. Οι πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις ήταν των αμερικανικών τραπεζών Citibank και JP Morgan. Αυτές οι τράπεζες συστηματικά δωροδοκούσαν κρατικούς υπαλλήλους σε όλη την κλίμακα του δημοσίου –ακόμη και τον υπουργό Οικονομικών– για να πειστούν να υπογράψουν συμβάσεις που εξόφθαλμα έβλαπταν το δημόσιο συμφέρον και με προκλητικό τρόπο ευνοούσαν τα συμφέροντα των τραπεζών.

Μετά τα παραπάνω, ο ίδιος ο πρόεδρος Ραφαέλ Κορέα, δύο μόλις μήνες μετά την ολοκλήρωση των εργασιών μας, στις 14 Νοεμβρίου 2008, ανακοίνωσε και επίσημα ότι στη βάση των ευρημάτων μας είναι υποχρεωμένος να προβεί στην παύση πληρωμών του δημόσιου χρέους ύψους 3 δις δολαρίων που αντιπροσώπευε το 70% του χρέους υπό τη μορφή ομολόγων. Αιτιολόγησε την απόφασή του λέγοντας πως το χρέος δεν ήταν νόμιμο, αλλά ήταν προϊόν διαφθοράς και δωροδοκιών. Κατά συνέπεια, δεν ήταν υποχρεωμένη η κυβέρνησή του να σεβαστεί τις διεθνείς δεσμεύσεις. Τους επόμενους πέντε ολόκληρους μήνες η κυβέρνηση τήρησε στάση σιωπής, δεν προέβη σε καμιά δημόσια ανακοίνωση για το θέμα, παρά το ενδιαφέρον που υπήρχε.

Ήταν μια τακτική. Η κυβέρνηση του Ισημερινού, τον Απρίλιο του 2009, απευθύνθηκε στους πιστωτές με την εξής πρόταση: «Προτιθέμεθα να αγοράσουμε όλα τα ομόλογα με έκπτωση 65%. Πληρώνουμε, δηλαδή, 35 σεντς το δολάριο. Συμφωνείτε ή όχι;». Οι κάτοχοι του 91% των ομολόγων δέχτηκαν αμέσως την ανταλλαγή. Επρόκειτο για μια τεράστια επιτυχία της κυβέρνησης, καθώς επέβαλε «κούρεμα» της τάξης του 65%.

Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Επίκαιρα: 9/12/2010

Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι πολιτικό και δεν θα το λύσει καμία διεθνής επιτροπή ελέγχου

«Όμως ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι οι κύριοι αυτοί που προτείνουν τη «διεθνή επιτροπή» ξέρουν ή μπορούν να βρουν το ύποπτο ή παράνομο χρέος, πόσο από το χρέος μπορεί να πληρώσει ένας λαός; Στο ερώτημα αυτό κανείς δεν απαντά. Για παράδειγμα ας πούμε ότι το ύποπτο ή παράνομο χρέος είναι 50-60%, ποιος μπορεί στα σοβαρά να υποστηρίξει ότι το υπόλοιπο χρέος μπορεί να πληρωθεί από τον λαό και την χώρα; Όταν μια χώρα και ένας λαός έχει κυριολεκτικά λεηλατηθεί επί δεκαετίες και έχει οδηγηθεί στην χρεοκοπία, τι σημαίνει «δίκαιο» και «άδικο» χρέος όταν η χώρα και ο λαός δεν μπορεί να πληρώσει τίποτε; Εκτός κι όλα αυτά στήνονται για να εξαναγκάσουμε την χώρα και τον λαό της που δεν μπορεί να πληρώσει, να ξεπουληθεί όχι για όλο το χρέος, αλλά μόνο για εκείνο το χρέος που είναι «δίκαιο». Τέτοια περίπτωση είναι και η Ελλάδα. Το δημόσιο χρέος, τουλάχιστον άνω του 90%, είναι συσσωρευμένοι τόκοι πάνω σε κεφαλαιοποιημένους τόκους παλιότερων δανείων. Με άλλα λόγια το χρέος της χώρας έχει δημιουργηθεί κατά κύριο λόγο πληρώνοντας πανωτόκια πάνω σε πανωτόκια. Ακόμη κι αν κάποιος θεωρήσει ότι τα αρχικά δάνεια – που έτσι ή αλλιώς έχουν ξεπληρωθεί δεκάδες φορές έως σήμερα – ήταν «δίκαια», γιατί μια χώρα και ένας λαός να ξεπουλιέται για να πληρώνει πανωτόκια; Αυτό ακριβώς το ζήτημα, που δεν είναι μόνο πρόβλημα της υπερχρεωμένης Ελλάδας, ήρθε να αντιμετωπίσει η πρόταση του ΟΗΕ (Απρίλιος του 2010) που θεωρεί ως «απεχθές χρέος» όχι μόνο εκείνο που είναι προϊόν ύποπτης συναλλαγής, αλλά κάθε χρέος που για να πληρωθεί οδηγεί στην καταστρατήγηση, παραβίαση, ή και κατάργηση βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων. Όταν λοιπόν μια χώρα αναγκάζεται να συνθλίψει τη δουλειά και τα εισοδήματα του λαού της, να περικόψει δραστικά δημόσιες και κοινωνικές παροχές και να ξεπουλήσει την περιουσία της και έτσι να θέσει την ασφάλεια, την ευνομία και την ομαλότητά της σε κίνδυνο, προκειμένου να πληρώσει τους δανειστές της, τότε το χρέος της θεωρείται «απεχθές» και οφείλει να αρνηθεί την πληρωμή του. Τάδε έφη ο ειδικός επιτετραμμένος για την μελέτη και αντιμετώπιση του χρέους σε εισήγησή του προς την Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 2010, η οποία κατά πλειοψηφία έγινε αποδεχτή από αυτό το διεθνές σώμα. Και είναι μάλλον περίεργο που όσοι σκίζονται για τον έλεγχο των δανειακών συμβάσεων στην Ελλάδα, δήθεν για να αποκαλύψουν το μέρος του χρέους που είναι «απεχθές», τους διαφεύγει ως δια μαγείας αυτή η σημαντική συμβολή του ΟΗΕ στην έννοια του «απεχθούς χρέους».

Στη θέση λοιπόν του αιτήματος για διεθνή επιτροπή ελέγχου του δημόσιου χρέους, πρέπει να μπει το βαθιά δημοκρατικό και λαϊκό αίτημα για άνοιγμα όλων των δημόσιων λογαριασμών ώστε να δούμε που και πώς προέκυψαν οι δανειακές ανάγκες του κράτους και προς όφελος τίνος δαπανήθηκαν τα κονδύλια του δημόσιου ταμείου (τακτικά και δανειακά). Μόνο έτσι μπορεί να ελεγχθεί το αλισβερίσι, το πάρε-δώσε κάτω από το τραπέζι, οι ρεμούλες και οι αρπαχτές. Ο έλεγχος αυτός μπορεί να γίνει μόνο όταν οι δημόσιοι λογαριασμοί γίνουν πραγματικά δημόσιοι, δηλαδή προσβάσιμοι και ελέγξιμοι από όλους του πολίτες και όχι μόνο από επιλεγμένους «ειδικούς», υπό την άμεση εποπτεία του κοινοβουλίου. Ενός κοινοβουλίου που δεν θα είναι υποτελές της εκτελεστικής εξουσίας, αλλά αληθινά κυρίαρχο και εργαζόμενο σώμα, όπου τα μέλη του θα έχουν περιορισμένο χρόνο θητείας, θα εκλέγονται και θα λογοδοτούν απευθείας στους εκλογείς τους, οι οποίοι θα έχουν το δικαίωμα να τους ανακαλέσουν ανά πάσα στιγμή διαπιστώσουν ότι δεν επιτελούν το έργο για το οποίο τους έχουν στείλει στο κοινοβούλιο, κοκ. Φυσικά, ύστερα από τον αναγκαίο δημοσιονομικό έλεγχο – με αναδρομική ισχύ – όποιος βρεθεί ότι εμπλέκεται σε διαπάσθιση του δημόσιου χρήματος, φυσικό ή νομικό πρόσωπο, πολιτικός, κόμμα ή εταιρεία, τότε θα πρέπει να αντιμετωπίσει τη δικαιοσύνη και να κατασχεθεί η περιουσία του στο σύνολο της ως ελάχιστη αποζημίωση για τις πράξεις του.
Όπως μπορεί να καταλάβει κανείς, η μια πρόταση περί «διεθνούς επιτροπής ελέγχου του δημόσιου χρέους» αναθέτει πάλι σε κάποιους άλλους, ειδικούς ή μη, το ζήτημα που πρέπει να λύσει ο ίδιος λαός διεκδικώντας και κατακτώντας επιτέλους τη δημοκρατία σ’ αυτόν τον τόπο. Και δημοκρατία θεμελιώνεται σε δυο βασικές αρχές: την λαϊκή κυριαρχία και την εθνική ανεξαρτησία. Αρχές που είναι αδύνατον να συνυπάρξουν με το επαχθές και απεχθές δημόσιο χρέος της χώρας και το καθεστώς υποδούλωσης και κατοχής που έχουν επιβάλει οι δανειστές, το ΔΝΤ, η ΕΕ και η ΕΚΤ.» Δημήτρης Καζάκης

http://kostasxan.blogspot.com/2011/01/blog-post_180.html

Ελεύθερο Λογισμικό & Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα

Moreover Technologies - Software downloads